Harmonogram: II Tura
HARMONOGRAM NABORU II TURY UCZESTNIKÓW DO PROJEKTU „WŁASNA FIRMA SZANSĄ NA SUKCES”
20 czerwca – 21 lipca 2017 r.
I tura procesu rekrutacji – składanie dokumentów przez Kandydatów w Biurze projektu.03 lipca – 7 lipca 2017 r.
przedłużenie terminu rekrutacji26 lipca 2017 r.
I etap rekrutacji – ocena formalna dokumentacji rekrutacyjnej złożonej przez Kandydatów.
Zobacz wyniki oceny formalnej4 sierpnia 2017 r.
I etap rekrutacji – ocena merytoryczna dokumentacji rekrutacyjnej złożonej przez Kandydatów – ocena krótkiego opisu planowanej działalności gospodarczej
Zobacz wyniki oceny merytorycznej I etapu rekrutacji II tury naboru8 sierpnia – 12 sierpnia 2017 r.
II etap rekrutacji – konsultacja z doradcą zawodowym – analiza predyspozycji kandydata do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej
Zobacz jak przygotować się do rozmowy z doradcą zawodowym?17 sierpnia 2017 r.
Zakończenie procesu rekrutacji w ramach II tury naboru do Projektu "Własna firma szansą na sukces".
Zobacz:22-28 sierpnia 2017 r.
Procedura odwoławcza dla Kandydatów II tury naborów29 sierpnia 2017 r.
Zamknięcie procesu rekrutacji w ramach II tury naboru do Projektu "Własna firma szansą na sukces".
Zobacz:- Ostateczną listę osób zakwalifikowanych do udziału w etapie szkoleniowo-doradczym
- Rezerwową listę osób do udziału w etapie szkoleniowo-doradczym
Podpisywanie umów szkoleniowo-doradczych z Uczestnikami zakwalifikowanymi do projektu
04-08 września 2017 r.
Szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla zakwalifikowanych Uczestników – Grupa I i Grupa II
-
Termin szkolenia: 04-08.09.2017 r.
Miejsce realizacji: Lublin, ul. B. Prusa 8 Budynek C, Sala nr 13
Godziny szkolenia: 8.00 – 16.00
Uczestnicy szkolenia:
WFSS/002/2017/II
WFSS/006/2017/II
WFSS/017/2017/II
WFSS/028/2017/II
WFSS/023/2017/II
WFSS/035/2017/II
WFSS/036/2017/II
WFSS/043/2017/II
WFSS/064/2017/II -
Termin szkolenia: 04-08.09.2017 r.
Miejsce realizacji: Kraśnik, ul. Piaskowa 57, Sala wykładowa I piętro
Godziny szkolenia: 8.00 – 16.00
Uczestnicy szkolenia:
WFSS/003/2017/II
WFSS/025/2017/II
WFSS/037/2017/II
WFSS/038/2017/II
WFSS/039/2017/II
WFSS/042/2017/II
WFSS/048/2017/II
WFSS/050/2017/II
WFSS/054/2017/II
-
11-15 września 2017 r.
Szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla zakwalifikowanych Uczestników – Grupa III i Grupa IV
-
Termin szkolenia: 11-15.09.2017 r.
Miejsce realizacji: Lublin, ul. B. Prusa 8 Budynek PZM, Sala nr 2
Godziny szkolenia: 8.00 – 16.00
Uczestnicy szkolenia:
WFSS/010/2017/II
WFSS/016/2017/II
WFSS/034/2017/II
WFSS/045/2017/II
WFSS/046/2017/II
WFSS/053/2017/II
WFSS/056/2017/II
WFSS/058/2017/II
WFSS/060/2017/II
WFSS/061/2017/II
WFSS/062/2017/II
WFSS/063/2017/II
WFSS/067/2017/II -
Termin szkolenia: 11-15.09.2017 r.
Miejsce realizacji: Krasnystaw, ul. Okrzei 4/5
Godziny szkolenia: 8.00 – 16.00
Uczestnicy szkolenia:
WFSS/001/2017/II
WFSS/005/2017/II
WFSS/008/2017/II
WFSS/009/2017/II
WFSS/030/2017/II
WFSS/055/2017/II
WFSS/057/2017/II
WFSS/066/2017/II
WFSS/068/2017/II
-
16 września – 22 października 2017 r.
Doradztwo indywidualne/opracowanie Biznesplanów
12 – 15 listopada 2017 r.
Posiedzenie Członków Komisji Oceny Wniosków (KOW)
- ocena formalna dokumentów
- ocena merytoryczna biznesplanów
- rozmowa z doradcą zawodowym
15 listopada 2017 r.
Wyniki oceny merytorycznej biznesplanów wnioskujących o przyznanie wsparcia finansowego i pomostowego
- wstępna lista rankingowa biznesplanów rekomendowanych do dofinansowania
- rezerwowa lista biznesplanów wnioskujących o przyznanie wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego
- lista biznesplanów nie rekomendowanych do dofinansowania
Uczestnik projektu, którego wniosek nie znalazł się na liście wstępnej liście rankingowej biznesplanów rekomendowanych do dofinansowania ma możliwość złożenia pisemnego odwołania od decyzji Komisji Oceny Wniosków. Odwołanie można złożyć w ciągu 5 dni roboczych od dnia ogłoszenia.
16 – 22 listopada 2017 r.
Procedura odwoławcza od oceny KOW
23 listopada 2017 r.
Zakończenie pracy KOW
27 - 30 listopada 2017 r.
Podpisywanie umów o udzieleniu wsparcia finansowego oraz umów o świadczenie usług doradztwa biznesowego jako wsparcia pomostowego po udzieleniu wsparcia finansowego w formie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej
26 - 29 stycznia 2018 r.
Rozliczanie przez Uczestników projektu otrzymanej w ramach umowy o udzieleniu wsparcia finansowego dotacji inwestycyjnej
28 marca 2018 r. – 24 kwietnia 2018 r.
Kontrole w zakresie prawidłowości wydatkowania bezzwrotnego wsparcia finansowego przez Uczestników projektu
25 stycznia 2018 r. – październik 2018 r.
Doradztwo biznesowe
26 - 29 maja 2018 r.
Rozliczanie przez Uczestników projektu półrocznych wydatków ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego finansowego od 16 października 2018 r.
Wizyty monitoringowe w zakresie:
- faktycznego prowadzenia działalności gospodarczej w okresie 12 miesięcy od dnia założenia działalności gospodarczej,
- wykorzystania przez Uczestnika projektu zakupionych towarów lub usług zgodnie z charakterem prowadzonej działalności, w tym z zatwierdzonym Biznesplanem,
- prowadzenia działalności gospodarczej jest w sektorze białej gospodarki i/lub zielonej gospodarki (jeżeli dotyczy),
- zatrudnienia pracownika/ów w ramach działalności gospodarczej, zgodnie z deklaracją złożoną w Biznesplanie (Kategoria II pkt. 2),
- posiadania i przechowywania dokumentacji związanej z otrzymaną dotacją oraz finansowym wsparciem pomostowym,
- prawidłowego rozliczania wydatków, w tym w szczególności:
- wydatków poniesionych w ramach wsparcia pomostowego finansowego (wydatki te nie stanowią odliczenia zarówno od przychodów/dochodów, jak i od podatku dochodowego oraz nie zostały zaliczone do kosztów uzyskania przychodu),
- prawidłowej amortyzacji środków trwałych i wyposażenia zakupionego ze środków dotacji inwestycyjnej, odzyskania i rozliczenia podatku VAT, (dotyczy to zarówno dotacji inwestycyjnej, jak również finansowego wsparcia pomostowego – jeżeli dotyczy).
- podejmowanych działań promocyjnych i informacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem wykonania planowanych i zrealizowanych Biznesplanie działań marketingowych.
- rozliczenia podatku VAT.