Harmonogram: I Tura
HARMONOGRAM NABORU I TURY UCZESTNIKÓW DO PROJEKTU „WŁASNA FIRMA SZANSĄ NA SUKCES”
10 kwietnia – 24 kwietnia 2017 r.
I tura procesu rekrutacji – składanie dokumentów przez Kandydatów w Biurze projektu25 kwietnia – 28 kwietnia 2017 r.
I etap rekrutacji – ocena formalna dokumentacji rekrutacyjnej złożonej przez Kandydatów
Zobacz wyniki oceny formalnej4 maja – 10 maja 2017 r.
I etap rekrutacji – ocena merytoryczna dokumentacji rekrutacyjnej złożonej przez Kandydatów – ocena krótkiego opisu planowanej działalności gospodarczej
Zobacz wyniki oceny merytorycznej11 maja 2017 r.
Zakończenie oceny formularzy rekrutacyjnych w ramach I etapu procesu rekrutacji do projektu w I turze naboru.
Zobacz: Wyniki oceny merytorycznej I etapu rekrutacji15 maja - 17 maja 2017 r.
II etap rekrutacji – konsultacja z doradcą zawodowym – analiza predyspozycji kandydata do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej
Zobacz jak przygotować się do rozmowy z doradcą zawodowym?19 maja 2017 r.
Zakończenie procesu rekrutacji w ramach I tury naboru do Projektu Własna firma szansą na sukces.
Zobacz:22-26 maja 2017 r.
Procedura odwoławcza dla Kandydatów I tury naborów1 czerwca 2017 r.
Zamknięcie procesu rekrutacji w ramach I tury naboru do Projektu Własna firma szansą na sukces.
Zobacz:1 czerwca 2017 r.
Podpisywanie umów doradczo-szkoleniowych z Uczestnikami zakwalifikowanymi do projektu
Zobacz galerię26-30 czerwca 2017 r.:
Szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla zakwalifikowanych Uczestników – Grupa I i Grupa II-
Termin szkolenia: 26-30.06.2017 r.
Miejsce realizacji: Lublin, ul. B. Prusa 8C, sala konferencyjna Szkoły Detektywistycznej
Godziny szkolenia: 8.00 – 16.00
Uczestnicy szkolenia:
WFSS/007/2017
WFSS/010/2017
WFSS/011/2017
WFSS/013/2017
WFSS/017/2017
WFSS/020/2017
WFSS/022/2017
WFSS/036/2017
WFSS/051/2017 -
Termin szkolenia: 26-30.06.2017 r.
Miejsce realizacji: Biała Podlaska, ul. Łazienna 3
Godziny szkolenia: 7.30 – 15.30
Uczestnicy szkolenia:
WFSS/003/2017
WFSS/004/2017
WFSS/006/2017
WFSS/012/2017
WFSS/014/2017
WFSS/016/2017
WFSS/029/2017
WFSS/046/2017
WFSS/052/2017
WFSS/054/2017
WFSS/055/2017
-
03-07 lipca 2017 r.:
Szkolenie z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla zakwalifikowanych Uczestników – Grupa III i Grupa IV-
Termin szkolenia: 03-07.07.2017 r.
Miejsce realizacji: Lublin, ul. B. Prusa 8C, sala konferencyjna Szkoły Detektywistycznej
Godziny szkolenia: 8.00 – 16.00
Uczestnicy szkolenia:
WFSS/008/2017
WFSS/024/2017
WFSS/025/2017
WFSS/027/2017
WFSS/028/2017
WFSS/031/2017
WFSS/034/2017
WFSS/039/2017
WFSS/042/2017
WFSS/043/2017 -
Termin szkolenia: 03-07.07.2017 r.
Miejsce realizacji: Lublin, ul. B. Prusa 8, budynek PZMOT
Godziny szkolenia: 8.00 – 16.00
Uczestnicy szkolenia:
WFSS/030/2017
WFSS/033/2017
WFSS/037/2017
WFSS/038/2017
WFSS/041/2017
WFSS/044/2017
WFSS/045/2017
WFSS/047/2017
WFSS/053/2017
WFSS/057/2017
-
22 Lipca – 27 sierpnia 2017 r.
Doradztwo indywidualne/opracowanie Biznes planów
Zobacz jak wypełnić cześć: Dane Wnioskodawcy – Charakterystyka działalności przedsiębiorstwa29.08.2017 r. - 11.09.2017 r.
Termin naboru biznesplanów oraz dokumentów potrzebnych do uzyskania wsparcia finansowego
Dokumenty potrzebne do uzyskania wsparcia finansowego dostępne są w zakładce Dokumenty13 – 17 września 2017 r.
Posiedzenie Komisji Oceny Wniosków
- ocena formalna dokumentów
zobacz Listę uczestników projektu, których biznesplany wnioskujące o przyznanie wsparcia finansowego i pomostowego oceniono pozytywnie pod względem formalnym - ocena merytoryczna biznesplanów
- rozmowa z doradcą zawodowym
- ocena formalna dokumentów
17 września 2017 r.
Wyniki oceny merytorycznej biznesplanów wnioskujących o przyznanie wsparcia finansowego i pomostowego.
- wstępna lista rankingowa biznesplanów rekomendowanych do dofinansowania
- rezerwowa lista biznesplanów wnioskujących o przyznanie wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego
- lista biznesplanów nie rekomendowanych do dofinansowania
Uczestnik projektu, którego wniosek nie znalazł się na liście wstępnej liście rankingowej biznesplanów rekomendowanych do dofinansowania ma możliwość złożenia pisemnego odwołania od decyzji Komisji Oceny Wniosków. Odwołanie można złożyć w ciągu 5 dni roboczych od dnia ogłoszenia.
18 - 22 września 2017 r.
Procedura odwoławcza od oceny KOW
23 września 2017 r.
Zakończenie pracy KOW.
27-28 września 2017 r.
Podpisywanie umów o udzielenie wsparcia pomostowego oraz umów o świadczenie usług doradztwa biznesowego
10 października 2017 r., 23 października 2017 r.
Podpisywanie umów o udzieleniu wsparcia finansowego oraz umów o świadczenie usług doradztwa biznesowego jako wsparcia pomostowego po udzieleniu wsparcia finansowego w formie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej
27 listopada 2017 r. 22.12.2017 r.
Rozliczanie przez Uczestników projektu otrzymanej w ramach umowy o udzieleniu wsparcia finansowego dotacji inwestycyjnej
25 stycznia 2018 r. – 24 kwietnia 2018 r.
Kontrole w zakresie prawidłowości wydatkowania bezzwrotnego wsparcia finansowego przez Uczestników projektu
25 stycznia 2018 r. – październik 2018 r.
Doradztwo biznesowe
26 marca 2018 r. – 22 kwietnia 2018 r.
Rozliczanie przez Uczestników projektu półrocznych wydatków ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego finansowego
21 sierpnia 2018 r. – 19 września 2018 r.
Wizyty monitoringowe w zakresie:
- faktycznego prowadzenia działalności gospodarczej w okresie 12 miesięcy od dnia założenia działalności gospodarczej,
- wykorzystania przez Uczestnika projektu zakupionych towarów lub usług zgodnie z charakterem prowadzonej działalności, w tym z zatwierdzonym Biznesplanem,
- prowadzenia działalności gospodarczej jest w sektorze białej gospodarki i/lub zielonej gospodarki (jeżeli dotyczy),
- zatrudnienia pracownika/ów w ramach działalności gospodarczej, zgodnie z deklaracją złożoną w Biznesplanie (Kategoria II pkt. 2),
- posiadania i przechowywania dokumentacji związanej z otrzymaną dotacją oraz finansowym wsparciem pomostowym,
- prawidłowego rozliczania wydatków, w tym w szczególności:
- wydatków poniesionych w ramach wsparcia pomostowego finansowego (wydatki te nie stanowią odliczenia zarówno od przychodów/dochodów, jak i od podatku dochodowego oraz nie zostały zaliczone do kosztów uzyskania przychodu),
- prawidłowej amortyzacji środków trwałych i wyposażenia zakupionego ze środków dotacji inwestycyjnej, odzyskania i rozliczenia podatku VAT, (dotyczy to zarówno dotacji inwestycyjnej, jak również finansowego wsparcia pomostowego – jeżeli dotyczy).
- podejmowanych działań promocyjnych i informacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem wykonania planowanych i zrealizowanych Biznesplanie działań marketingowych.
- rozliczenia podatku VAT.